Kaikkialle Suomeen samat hinnat etäisyydestä riippumatta.
Lasitekin verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Jos haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, ole yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse verkkokauppa@lasitek.fi.
Mittatilaus- ja outlet-tuotteilla ei ole palautusoikeutta. Lasitek tarkastaa tarvittaessa tilatun tuotteen tuotantomahdollisuuden ja ilmoittaa muutoksista asiakkaalle.
- Toimitustapoina rahti ja nouto
- Rahti sisältää aina rahtihinnan sekä pakkaamisen
- Asiakkaan palauttaessa tilausta vastaavan tuotteen rahti tulee asiakkaan maksettavaksi.
Asiakasohje kuljetusvahinkotapauksessa
Vastaanottajan tulee tarkastaa saapuva lähetys. Mikäli lähetys on vaurioitunut, tulee vauriosta tehdä varauma kuljettajan mobiililaitteeseen ennen vastaanottokuittausta. Jos vahinkoa ei voi havaita ulospäin, tulee muistutus tehdä rahdinkuljettajalle kirjallisena seitsemän päivän kuluessa vastaanottamisesta. Jos reklamaatio laiminlyödään, korvausmahdollisuus menetetään.
Vaurioitunut tavara on säilytettävä mahdollista tarkastusta varten. Ilman lupaa hävitetyn tavaran korvausvaatimusta ei voida käsitellä. tavaran voi hävittää korvauspäätöksen jälkeen, ellei korvauksen maksaja ole ilmoittanut noutavansa sitä. Vahinkotavaran mahdollisista hävittämiskustannuksista vastaa tavaran vastaanottaja.